تعمیر، سرویس یخچال امرسان در تهران

تعمیرات تخصصی یخچال امرسان در تهران

یخچال امرسان یکی از معتبرترین یخچال ها در بین ایرانی هاست.تعمیر و سرویس یخچال امرسان در تهران، توسط نمایندگی اصلی تعمیرات یخچال امرسان در تهران، شرکت فنی و مهندسی تاسیسات vip تهران با ایجاد نمایندگی های متعدد در اقسا نقاط شهر تهران تمامی امور مربوط به تعمیرات و سرویس کامل یخچال امرسان جهت عیب یابی و رفع مشکلات برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

بنا به درخواست مشتریان از شرکت فنی و مهندسی تاسیسات vip تهران این شرکت در تمامی مناطق شهر تهران دارای نمایندگی های فعال می باشد.

یعنی این که زمانی که شما  با شرکت فنی و مهندسی تاسیسات وی آی پی تماس حاصل فرمایید، تعمیرکاران یخچال امرسان در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند.

شما عزیزان میتوانید برای درخواست تعمیرات یخچال امرسان با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.


عجله دارید؟ 09108496155

تعمیر و سرویس یخچال امرسان در تهران

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد، مجموعه تاسیسات وی آی پی تهران دارای نمایندگی های فعال در مناطق مختلف شهر تهران می باشد.این شرکت با اخذ نمایندگی معتبر از شرکت امرسان، کار تعمیرات یخچال امرسان را برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.شما عزیزان اگر از یخچال های امرسان استفاده می کنید، و یخچال امرسان شما دارای مشکلات و تعمیراتی شده است، به عنوان مثال اگر نیاز به سرویس یخچال امرسان و یا عیب یابی این یخچال دارید، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

درخواست تعمیر یخچال امرسان در تهران

شرکت تاسیسات VIP با بیش از 10 سال سابقه کار و مجوز های لازم از نمایندگی های انواع یخچال در ایران آماده خدمت رسانی 24 ساعته به شما عزیزان است.

عجله دارید؟ 09108496155

تعمیرکار و سرویسکار یخچال امرسان در تهران

تعمیر یخچال امرسان توسط تعمیرکار یخچال امرسان گاها پیش می آید که مشتریان نگران شخص تعمیرکار یخچال هستند و از اینکه او را نمی شناسند می ترسند که مشکلی برای آنها هنگام تعمیر یخچالشان پیش بیاید، در این رابطه باید به شما اطمینان بدهم که:

تمام تعمیر کاران یخچال امرسان ما بطور کامل احراز هویت شده اند و از امین بودن آنان اطمینان حاصل شده است، لذا نگران چیزی نباشید و سرویسکار حرفه ای یخچال خود را پیدا کنید. 

شما می توانید در صورتی که از یکی از سرویسکاران یخچال ما رضایت داشتید نام او را یادداشت کنید تا درصورتی که تعمیرات یخچال بیشتری داشتید دوباره همان سرویسکار را برای شما ارسال کنیم که هم از شخصیت تعمیرکار یخچال اطمینان داشته باشید و هم از قدرت تعمیر یخچال او.

تعرفه و هزینه تعمیر یخچال امرسان در تهران

قیمت تعمیر و سرویس یخچال امرسان در تهران توسط تاسیسات وی آی پی با توجه به خدمات و ضرافت و کیفتی که در قطعات و تعمیر استفاده می شود بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. دلیل این امر هم رقابتی بودن قیمت تعمیرات یخچال می باشد.

ضمن این که به دلیل این که شرکت تاسیسات وی ای پی تهران، نمایندگی اصلی تعمیرات یخچال در تهران، و نمایندگی معتبر انواع یخچال های ایرانی و خارجی می باشد، محاسبه قیمت تعمیر و سرویس یخچال امرسان تهران در این شرکت متناسب با نرخ اتحادیه تعمیرکاران یخچال در تهران محاسبه می شود، و همچنین در صورتی که شما از طریق سایت رسمی شرکت فنی و مهندسی تاسیسات وی آی پی تهران با تعمیر کار یخچال تماس حاصل فرمایید، از تخفیفات ویژه این شرکت بهره مند خواهید شد، فقط کافیست که در زمان برقراری تماس به همکاران ما اعلام نمایید که از طریق سایت شرکت به تعمیرکار سیار مجموعه تاسیسات وی آی پی متصل شده اید.

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان

شرکت فنی و مهندسی تاسیسات تهران با اخذ نمایندگی معتبر از شرکت امرسان تنها نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال شرکت امرسان در شهر تهران می باشد.از جمله نمایندگی های فعال این شرکت در مناطق مختلف تهران می‌توان به نمایندگی این شرکت در غرب تهران اشاره کرد.

که در مناطق مختلف غرب تهران نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در صادقیه، ستارخان، کاشانی، سعادت آباد، تهرانسر، به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما هستند.

همچنین نمایندگی های فعال این شرکت در شرق تهران می‌توان به نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در تهرانپارس، نیروی هوایی، سبلان، دماوند، پیروزی، و غیره اشاره کرد.

و برای آن دسته از مشتریانی که ساکن شمال تهران هستند می توانند با نمایندگی های فعال این شرکت در در منطقه نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، تماس بگیرند.

همچنین از نمایندگی های فعال این مجموعه در جنوب تهران می توان به نازی آباد، شهر ری، دولت آباد و غیره اشاره کرد.

راهنمایی رایگان تعمیر یخچال امرسان

اگر احساس می کنید خودتان می توانید یخچال امرسان تان را تعمیر کنید و فقط نیاز به یک راهنمایی ساده دارید از طریق این فرم درخواست خود را ثبت کنید. ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

عجله دارید؟ 09108496155

سرویس کامل یخچال امرسان

انواع خدمات تعمیر یخچال امرسان در تاسیسات vip

  • تعویض موتور و شارژ گاز یخچال و فریزر
  • تعویض ترموستات یخچال و فریزر
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال و فریزر

سرویس کامل یخچال که شامل عیب یابی و تعمیرات تخصصی یخچال و فریزر ساید بای ساید می باشد و همین طور تعویض دوره های فیلتر تصفیه آب یخچال ساید بای ساید، لوله کشی آب یخساز ساید بای ساید، تعمیر و تعویض شیر برقی یخچال و فریزر ساید بای ساید، تعمیر یخساز یخچال ساید بای ساید و تعویض موتور و شارژ گاز ساید بای ساید از جمله خدماتی است که توسط مجموعه ما برای انواع یخچال های سامسونگ، هیتاچی، امرسان، هیمالیا، دوو، الکترواستیل، ارج، پارس، بکو، آزمایش و غیره انجام می شود 

 
تعمیر یخچال

هزینه تعمیر یخچال امرسان

هزینه تعمیر یخچال امرسان در شرکت فنی و مهندسی تاسیسات vip مطابق با نرخ اتحادیه تعمیرکاران یخچال امرسان که تعرفه آن توسط سازمان تعزیرات حکومتی ابلاغ شده است تعیین می شود.پس دیگر شما عزیزان نیازی نیست که اگر برای هر کدام از لوازم خانگی شما مخصوصاً یخچال که قطعات آن بسیار گران قیمت هستند نگران نباشید که بخواهید هزینه گزاف و غیر منطقی را برای تعمیر کردن یخچال امرسان خود صرف کنید

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در تهران

شرکت فنی و مهندسی تاسیسات وی آی پی یکی از شرکت های قدیمی و معتبر در زمینه تعمیر انواع و اقسام لوازم خانگی می باشد

و تعمیر یخچال امرسان هم که یکی از خدمات مهم این مجموعه حساب میشود و به دلیل رضایت بسیاری از مشتریان از تعمیرکاران این مجموعه و همچنین داشتن نمایندگی های فعال در اقصا نقاط شهر تهران و همین‌طور شهرستان‌های اطراف تهران رباط کریم شهریار پرند و اسلامشهر این شرکت نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در تهران را به عهده دارد وبا اخذ نمایندگی از برندهای معتبر فروش یخچال مانند سامسونگ، هیمالیا، اسنوا، دوو، پارس و دیگر برندهای معروفی که معرف حضور شما میباشند

نمایندگی تعمیر و تعویض قطعات یخچال ها به عهده شرکت فنی و مهندسی تاسیسات وی آی پی تهران می باشد

تعمیر یخچال
تعمیر یخچال ساید بای ساید

تعمیر یخچال امرسان ساید بای ساید

درزمان تعمیر ساید بای ساید ابتدا اولین کاری که انجام می‌دهیم این است که باید ازبرق ورودی به دستگاه یا محافظ مطمئن شویم که اگر اگر در این مورد مشکلی وجود نداشت مراحل بعدی را چک کنیم که اگر یخچال یا فریزر خنک نمی کند می‌تواند به دلیل تست برق ورودی و یا ترموستات باشد، اول ترموستات تست میشود و بعد برق ورودی و اگر ترموستات سالم باشد و درست کار کند در مرحله بعد به سراغ موتور میرویم که اگرموتور هم سالم بود به سراغ سیم کشی می رویم و سیم کشی را چک میکند.

تمامی موارد ذکرشده به این دلیل بود که به شما این اطمینان را بدهیم که تعمیرکاران حرفه ای ما به طور کامل و انجام این امور مسلط بوده و مرحله به مرحله تمامی قسمت های یخچال شما را چک میکند تا بتوانند مشکل آن را به درستی برطرف کنند

تعمیر یخچال قدیمی

یخچال های قدیمی مانند یخچال های پارس امروز هم در بسیاری از منازل استفاده می شود چرا که بسیاری از خانم های خانه دار هستند که به دلیل داشتن فضای کافی در آشپزخانه و کمبود جای ممکن برای بعضی از مواد خوراکی مانند ترشیجات ترجیح می‌دهند که یخچال های قدیمی خود را نیز از آن استفاده کنند اما این یخچالهای قدیمی گاهی اوقات نیاز به تعمیر تخصصی پیدا می کند بالاخره هر وسیله ای عمر مفید خود را دارد اما در اینجا میخواهیم این خبر خوب را به شما بدهیم که بنا به نیاز اکثر مشتریان ما انجام تعمیر یخچال قدیمی هم توسط تعمیرکاران حرفه‌ای مجموعه ما انجام می شود و از آنجا که ما یک شرکت قدیمی در در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستیم متخصصین و تکنسین های ما اشراف کامل برای تعمیر یخچال های قدیمی دارند این کار را به خوبی برای شما انجام دهند

تعمیر یخچال قدیمی
Call Now Buttonتماس با تعمیرکار