تعمیر و سرویس پکیج در تهران

در گذشته برای گرمایش منازل به جای شوفاژ و رادیاتور از موتورخانه استفاده می کردند که به دلیل هزینه های بالایی که برای نگه داری وجود دارد، باعث اشغال محیط می شود، اما امروزه برای استفاده از شوفاژ یا رادیاتور از پکیج استفاده می شود که یک سیستم گرمایشی است که مانند آبگرمکن کار میکند و نقش موتورخانه را هم دارد. از پکیج های دیواری که در انواع برند ها ارائه می شود برای گرمایش شوفاژ ها، فن کوئل ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و کلا برای گرم نگه داشتن آب و محیط استفاده می شود.

عجله دارید؟ 09125353655 - 09906440593

ضمانت خدمات تعمیرات پکیج در تهران

بازگشت وجه تعمیر پکیج

ارائه فاکتور تعمیر پکیج

خدمات 24 ساعته برای تعمیرات

تعمیر و سرویس انواع برند های پکیج دیواری در تهران

تعمیرات پکیج در منزل

با توجه به اینکه وقت و زمان کار برای مشتریان ما مهم است بر این شدیم تا با ارسال تخصصی ترین تیم به درب منزل شما به ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن کنیم ، پس تمامی خدمات تاسیسات vip تهران در محل انجام می شود مگر اینکه نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد که در این صورت به مرکز ارسال خواهد شد.

شرکت تعمیر و سرویس پکیج در تهران

شرکت تاسیسات vip تهران یکی از برترین شرکت های پکیج در تهران است که با قدمت 10 ساله خود توانسته جزو بهترین شرکت ها در زمینه تعمیرات انواع پکیج دیواری باشد. شما میتوانید برای ارتباط با تاسیسات وی آی پی تهران با شماره 66925683 تماس حاصل کنید تا از خدمات ویژه همراه با متخصصین با تجربه استفاده کنید.

خدمات تخصصی تعمیر و سرویس پکیج در تهران

در این بخش ما به معرفی خدمات تاسیسات vip تهران در حوزه تعمیر پکیج در تهران می پردازیم. البته باید بدانید که خدمات تعمیرات پکیج که توسط شرکت تاسیسات وی آی پی تهران انجام می شود به موارد زیر محدود نبوده و تمامی اجزای و دیگر ایرادات انواع پکیج را شامل می شود.

از جمله خدمات تعمیر و سرویس پکیج که توسط شرکت فنی و مهندسی تاسیسات vip تهران به تمامی مشتریان عزیز در اقسا نقاط شهر تهران ارائه شده است، این است که این شرکت با ایجاد شعبات متعدد در جای جای استان تهران، نمایندگی های متعدد و فعالی را ایجاد کرده است، که در زمانی که شما نیاز به یک تعمیر کار حرفه ای پکیج و رادیاتور دارید، بعد از ثبت اولین تماس شما تعمیر کار پکیج به سرعت به محل اعزام شده و شما در کمترین زمان ممکن پکیج خود را سالم و تعمیر شده تحویل می گیرید، ضمن این که تعمیرکاران شرکت فنی و مهندسی تاسیسات وی ای پی تهران، تمامی متخصصین و تکنسین های خود را مجهز به لباس کار مخصوص ، کرده است و تعمیر کاران این شرکت در زمان اعزام به محل دارای لباس کار مخصوص شرکت تاسیسات vip و همچنین، کارت شناسایی مخصوص شرکت می باشند، و با خودروی مخصوص شرکت به آدرس مورد نظر مراجعه می کنند.

تعرفه و هزینه تعمیر و سرویس پکیج در تهران

قیمت تعمیر  و سرویس پکیج توسط تاسیسات وی آی پی با توجه به خدمات و ضرافت و کیفتی که در قطعات و تعمیر استفاده می شود بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. دلیل این امر هم رقابتی بودن قیمت تعمیرات پکیج می باشد.

ضمن این که به دلیل این که شرکت تاسیسات وی ای پی تهران ، نمایندگی اصلی تعمیرات پکیج و رادیاتور در تهران، و نمایندگی معتبر انواع پکیج های ایرانی و خارجی می باشد، برند های معتبری مانند، پکیج ایران رادیاتور، پکیج ایساتیس، پکیج بوتان، پکیج گلدیران، پکیج ایرفو، و … می باشد، محاسبه قیمت تعمیر و سرویس پکیج در این شرکت متناسب با نرخ اتحادیه تعمیرکاران پکیج و رادیاتور در تهران محاسبه می شود، و همچنین در صورتی که شما از طریق سایت رسمی شرکت فنی و مهندسی تاسیسات وی آی پی تهران با تعمیر کار پکیج و رادیاتور تماس حاصل فرمایید، از تخفیفات ویژه این شرکت بهره مند خواهید شد، فقط کافیست که در زمان برقراری تماس به همکاران ما اعلام نمایید که از طریق سایت شرکت به تعمیکار سیار مجموعه تاسیسات وی آی پی متصل شده اید.

تعمیرکار پکیج دیواری در تهران

تعمیر پکیج توسط تعمیرکار پکیج گاها پیش می آید که مشتریان نگران شخص تعمیرکار پکیج هستند و از اینکه او را نمی شناسند می ترسند که مشکلی برای آنها هنگام تعمیر پکیجشان پیش بیاید، در این رابطه باید به شما اطمینان بدهم که:

تمام تعمیر کاران پکیج ما بطور کامل اهراز هویت شده اند و از امین بودن آنان اطمینان حاصل شده است، لذا نگران چیزی نباشید و سرویسکار حرفه ای پکیج خود را پیدا کنید. 

شما می توانید درصورتی که از یکی از سرویسکاران پکیج ما رضایت داشتید نام او را یادداشت کنید تا درصورتی که تعمیرات پکیج بیشتری داشتید دوباره همان سرویسکار را برای شما ارسال کنیم که هم از شخصیت تعمیرکار پکیج اطمینان داشته باشید و هم از قدرت تعمیر پکیج او

هدف نهایی ما جلب رضایت شماست، حال به هر طریقی که شده باشد، درصورتی که در این رابطه پیشنهادی نیز دارید حتما آن را با ما در میان بگذارید.

مشکلات رایج + رفع عیب پکیج های دیواری

در زیر مشکلات رایج پکیج دیواری را با تمامی جزئیات + تصاویر اختصاصی برای شما تهیه کرده ایم ، امیدواریم با راهنمایی های لازمی که انجام شده بتوانید عیب برند پکیج دیواری خود را پیدا کنید و با ما تماس بگیرید.

سرویس کامل پکیج در تهران

سرویس کامل پکیج، کاملترین  خدمات نمایندگی تعمیر و سرویس پکیج است که در زمینه سرویس پکیج ارائه می شود، در این نوع سرویس ابتدا تمام بررسی های لازم بر روی پکیج شما انجام می شود و درصورت نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه موارد با توجه به اولویت شما انجام میشود.

در این نوع سرویس فقط هزینه کاری که انجام شده است دریافت می شود یعنی اگر بعد از بررسی لازم فقط هواگیری لازم بود هزینه هواگیری و بررسی پکیج دریافت می شود و به همین صورت سرویس های دیگر نیز محاسبه می شود.

بهترین زمان برای سرویس پکیج در فصل بهار و در ابتدای ماه فروردین می باشد، و بهتر است که شما عزیزان در این ماه برای سرویس کامل پکیج، و رسوب زدایی آن اقدام نمایید، چراکه با انجام این کار دیگر در فصل تابستان با مشکل کمبود فشار آب پکیج، و در فصل زمستان با مشکل عدم گرم شدن آب پکیج مواجه نمی شوید. 

 

هواگیری پکیج

هواگیری پکیج یکی دیگر از مشکلاتی است که معمولا برای پکیج بوجود می آید، معمولا اگر شما سالهاست که یک پکیج برای منزل خود خریداری و نصب کرده اید، قطعا با مشکل هواگیری پکیج مواجه خواهید شد.

در این صورت می توانید به کمک بهترین تعمیر کار پکیج بوتان، ایران رادیاتور و ایساتیس برای تعمیر پکیج خود و هواگیری پکیج آن اقدام ضمنا درقسمت مقالات آموزشی هم می توانید راه های مختلف هواگیری پکیج را بررسی کنید.

البته که شما برای تبدیل شدن به بهترین تعمیر کار پکیج نیاز به تجربه و تخصص انجام کار های فنی را دارید پس لطفا این نکته مهم را مد نظر قرار دهید.

صدا دادن پکیج

صدا دادن پکیج نیز یکی دیگر از مشکلات معمول انواع پکیج می باشد که عمدتا مربوط به خرابی و یا وجود یک نقص در سیستم پمپاژ پکیج شما می باشد.این موراد به خصوص در زمان های مختلف بسیار برای ساکنان خانه بسیار آزار دهنده می باشد. اما نگران نباشید.

معمولا هزینه تعمیر پکیج به خصوص در حوزه صدا دادن پکیج بسیار ناچیز و کم می باشد در صورتی که باید بدانید معمولا اگر صدا دادن پکیج مربوط به صدا دادن پمپ پکیج نباشد ممکن است خسارت های بیشتری را برای پیکج شما به همراه داشته باشد.

با این حال شما می توانید به راحتی با بهترین تعمیرکار پکیج در تهران تنها با تماس با تاسیسات وی آی پی ارتباط برقرا کنید و برای حل مشکل صدا دادن پکیج خود از کمک ایشان استفاده نمایید.

ممکن در مقاطعی از سال ، صداهای گوش خراشی را از پکیج خانگی خود احساس کنید، مانند صدای پمپ پکیج، و یا صدای زوزه کشیدن پکیج، که البته جای هیچ نگرانی وجود ندارد، و همانطور که در بخش قبلی هم گفته شد شما می توانید، با سرویس پکیج در یک مقطع از سال به عنوان مثال فصل بهار، برای همیشه از شر مشکلات تعمیراتی پکیج، و صرف هزینه های اضافی برای تعمیرات رادیاتور و پکیج راحت شوید.

رفع مشکل فشار کم آب پکیج

کم شدن فشار آب پکیج ایران رادیاتور یکی دیگر از مشکلات رایجی است که برای این پکیج خانگی به وجود می آید که البته با وجود شرکت تاسیسات وی آی پی نمایندگی تعمیر پکیج در رباط کریم برطرف کردن این مشکل هم به راحتی به وسیله تعمیرکاران با تجربه این مجموعه قابل برطرف شدن است کم شدن فشار آب پکیج ایران رادیاتور بیشتر برای افراد به وجود می‌آید که در آپارتمان ها زندگی می کند و در طبقات سوم یا چهارم آپارتمان ها سکونت دارند وجود آمدن این مشکل در پکیج ایران رادیاتور می تواند دلایل متعددی داشته باشد.

به عنوان مثال کم شدن فشار آب گرم پکیج ممکن است به دلیل نشتی در مدار بسته پکیج و رادیاتور باشد و یا می تواند به دلیل باز گذاشتن شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور باشد و همینطور یکی دیگر از دلایلی که می تواند موجب کم شدن فشار آب پکیج ایران رادیاتور شود می‌تواند به دلیل سوراخ بودن مبدل حرارتی در پکیج ایران رادیاتور باشد تمامی موارد ذکر شده بر اساس تجربه ما بوده است است و اگر شما با مشکل کم شدن آب گرم پکیج ایران رادیاتور مواجه هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا با حضور متخصصان ما در محل این مشکل به طور دقیق تر بر بررسی شود

 

صدا دادن پکیج 

صدا دادن پکیج ایساتیس می تواند دلایل متعددی داشته باشد تعمیرکار پکیج ایساتیس باید به منزل و یا محل کار شما مراجعه نمایند و از نزدیک این مشکل را بررسی کند تا بتوانند راه حل مفیدی را برای حل این مشکل ارائه دهد که البته بر اساس تجربه ای که ما داریم صدا دادن پکیج ایساتیس معمولاً میتواند به دلایلی مثل کم بودن فشار ورودی آب سرد بودن آب ورودی و یا خراب شدن سوئیچ فشار و همینطور خرابی پمپ اصلی پکیج ایساتیس باشد و همینطور رسوب گرفتن مبدل های حرارتی و یا مشکل در لوله کشی رادیاتور ها می تواند یکی دیگر از دلایل صدا دادن پکیج ایساتیس باشد که که شما عزیزان میتوانید با برقراری تماس با همکاران ما در نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در رباط کریم و حضور متخصصین حرفه ای این مجموعه در محل مورد نظر صدای گوش خراش پکیج ایساتیس را برای همیشه برطرف نمایید

 

نشت کردن آب از پکیج

نشت کردن آب از پکیج ایساتیس می تواند دلایل متعددی داشته باشد مانند سوراخ شدن مبدل های حرارتی پاره شدن لوله و اتصالات درون دستگاه و یا خراب شدن شیر تخلیه دستگاه که البته همانطور که در قسمت بالا هم اشاره کردیم باید متخصصین ما از نزدیک پکیج ایساتیس شما را بررسی کنند تا بتوانند راه حل مفید و کارآمدی را برای حل این مشکل ارائه دهند

 

صدا دادن پکیج

صدا دادن پکیج بوتان یکی از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان محسوب می شود که به احتمال زیاد به خاطر صدای پمپ پکیج است که همانطور که در پکیج های قبلی هم به این موضوع اشاره کردیم که باید حتماً یک ضربه گیر برای پکیج بوتان نصب شود البته این می تواند یکی از دلایل آن باشد یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند موجب صدا دادن پکیج بوتان شود مربوط به حجم آب در گردش است و ممکن است قطر لوله های استفاده شده برای آن حجم از آب خیلی کوچک باشد که در اینصورت با تعویض این لوله ها کار تعمیر پکیج بوتان برای شما انجام می شود و صدای ضرب و یا چکش در پکیج‌بوتان دیگر شنیده می شود البته همه اینها احتمالات است است و برای بررسی دقیق تر شما حتماً نیاز به حضور یک تعمیرکار پکیج دارید

 

گرم نشدن آب پکیج

گاهی اوقات پکیج های دیواری بوتان یک سری خطاهایی بر روی صفحه لمسی آنها ظاهر می شود رایج ترین خطا هایی که در پکیج بوتان دیده می شود خطاهایی هستند مانند ارور e4 که این ارور مربوط به خطای مدولاتور شیر گاز می باشد که در صورت ظاهر شدن این رو در پکیج بوتان این شعله باید تعویض گردد و با تعویض شعله این ارور برای همیشه برطرف میشود و یا ارور مربوط به e29 که این ارور به خاطر اشکال در برق رسانی به شیر گاز می باشد که در صورت ظاهر شدن این ارور در پکیج بوتان این قطعه باید تعویض گردد که البته تعویض این قطعه و تعمیر پکیج بوتان به شکل اساسی و کامل باید توسط تعمیرکار پکیج و افراد اهل فن انجام شود.

سوالات متداول در زمینه تعمیر و سرویس پکیج در تهران

گروه تاسیسات vip تهران با سابقه ای 10 ساله یکی از معتبرترین گروه ها است که از پس هرگونه تعمیری بر می آید و میتواند تعمیر فنی پکیج را به خوبی انجام دهد چون تخصصی ترین خدمات تعمیر وسرویس پکیج تهران را در اختیار دارند.

تمامی خدمات تاسیسات وی آی پی تهران ابتدا متخصصین مشکل را پیدا میکنند سپس به رفع آن می پردازند از موارد مهم میتوان به رفع عیب یابی و مشکلات انواع پکیج پرداخت.

با توجه به اینکه وقت و زمان کار برای مشتریان ما مهم است بر این شدیم تا با ارسال تخصصی ترین تیم به درب منزل شما به ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن کنیم ، پس تمامی خدمات تاسیسات vip تهران در محل انجام می شود مگر اینکه نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد که در این صورت به مرکز ارسال خواهد شد.

دلیل روشن نشدن مشعل پکیج، معمولا شامل مواردی همچون: نوسان فشار آب، نوسان جریان برق، نقص در ورودی گاز، فشار هوا نقص دارد و یا کمبود فشار گاز می باشد. برای رفع این مشکل، باید فشار آب را تنظیم کرده و از محافظ برق استفاده کنید تا تاثیر نوسانات برق را کاهش دهد. همچنین گاهی نیاز به تعویض شیر ورودی گاز، تعویض سوئیچ فشار هوا و اقداماتی از این دست می باشد که بهتر است برای انجام آنها از تکسنین های مجرب و معتبر این حوزه کمک بگیرید.

خب این مشکل دلایل متعددی دارد؛ رسوب گرفتن مبدل، کاهش فشار گاز، ایراد در سنسور آب گرم مصرفی از جمله ی این دلایل هستند. اقداماتی همچون: رسوب زدایی و اسید شویی مبدل و تعویض کنترل کننده آب گرم می تواند در رفع این ایراد موثر واقع شود.

نواسانات فشار گاز، خرابی الکترود جرقه زن و فاصله ی نامناسب الکترود جرقه زن، اصلی ترین عواملی هستند که می توانند منجر به ایجاد این حالت در پکیج شوند. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات پکیج مرکز سخت افزار ایران، با تعمیر یا تعویض بخش های ذکر شده، مساله را برطرف می کنند.

Call Now Buttonتماس با تعمیرکار