تعمیر، سرویس آبگرمکن در تهران

بطور کلی آبگرمکن دستگاهی است که آب گرم مورد نیاز خانه و ساختمان و حتی مکان های صنعتی را فراهم می کند. اینکه یک آبگرمکن چطور این کار را انجام می دهد به نوع آن و نحوه کارکردش بستگی دارد. مثلا اگر بخواهند آب گرم مورد نیاز شرکت های صنعتی را تولید کنند، باید نوع خاص این دستگاه که بخار فوق داغ تولید می کند، استفاده شود. نکته مهمی که در انتخاب این وسیله باید مد نظر قرار بگیرد، کاربرد آن در محل مربوطه و حجم آب گرمی است که باید تولید نماید.

عجله دارید؟ 09125353655 - 09906440593

ضمانت خدمات تعمیرات آبگرمکن در تهران

بازگشت وجه تعمیر آبگرمکن

ارائه فاکتور تعمیر آبگرمکن

خدمات 24 ساعته برای تعمیرات

تعمیر و سرویس انواع برند های آبگرمکن در تهران

تعمیرات آبگرمکن در منزل

با توجه به اینکه وقت و زمان کار برای مشتریان ما مهم است بر این شدیم تا با ارسال تخصصی ترین تیم به درب منزل شما به ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن کنیم ، پس تمامی خدمات تاسیسات vip تهران در محل انجام می شود مگر اینکه نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد که در این صورت به مرکز ارسال خواهد شد.

شرکت تعمیر و سرویس آبگرمکن در تهران

شرکت تاسیسات vip تهران یکی از برترین شرکت های آبگرمکن در تهران است که با قدمت 10 ساله خود توانسته جزو بهترین شرکت ها در زمینه تعمیرات انواع آبگرمکن دیواری باشد. شما میتوانید برای ارتباط با تاسیسات وی آی پی تهران با شماره 66925683 تماس حاصل کنید تا از خدمات ویژه همراه با متخصصین با تجربه استفاده کنید.

خدمات تخصصی تعمیر و سرویس آبگرمکن در تهران

در این بخش ما به معرفی خدمات تاسیسات vip تهران در حوزه تعمیر آبگرمکن در تهران می پردازیم. البته باید بدانید که خدمات تعمیرات آبگرمکن که توسط شرکت تاسیسات وی آی پی تهران انجام می شود به موارد زیر محدود نبوده و تمامی اجزای و دیگر ایرادات انواع آبگرمکن را شامل می شود.

از جمله خدمات تعمیر و سرویس آبگرمکن که توسط شرکت فنی و مهندسی تاسیسات vip تهران به تمامی مشتریان عزیز در اقسا نقاط شهر تهران ارائه شده است، این است که این شرکت با ایجاد شعبات متعدد در جای جای استان تهران، نمایندگی های متعدد و فعالی را ایجاد کرده است، که در زمانی که شما نیاز به یک تعمیر کار حرفه ای آبگرمکن دارید، بعد از ثبت اولین تماس شما تعمیر کار آبگرمکن به سرعت به محل اعزام شده و شما در کمترین زمان ممکن آبگرمکن خود را سالم و تعمیر شده تحویل می گیرید، ضمن این که تعمیرکاران شرکت فنی و مهندسی تاسیسات وی ای پی تهران، تمامی متخصصین و تکنسین های خود را مجهز به لباس کار مخصوص ، کرده است و تعمیر کاران این شرکت در زمان اعزام به محل دارای لباس کار مخصوص شرکت تاسیسات vip و همچنین، کارت شناسایی مخصوص شرکت می باشند، و با خودروی مخصوص شرکت به آدرس مورد نظر مراجعه می کنند.

تعرفه و هزینه تعمیر و سرویس آبگرمکن در تهران

قیمت تعمیر  و سرویس آبگرمکن توسط تاسیسات وی آی پی با توجه به خدمات و ضرافت و کیفتی که در قطعات و تعمیر استفاده می شود بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. دلیل این امر هم رقابتی بودن قیمت تعمیرات آبگرمکن می باشد.

ضمن این که به دلیل این که شرکت تاسیسات وی ای پی تهران ، نمایندگی اصلی تعمیرات آبگرمکن در تهران، و نمایندگی معتبر انواع آبگرمکن ایرانی و خارجی می باشد، برند های معتبری مانند، آبگرمکن بوتان می باشد، محاسبه قیمت تعمیر و سرویس آبگرمکن در این شرکت متناسب با نرخ اتحادیه تعمیرکاران آبگرمکن در تهران محاسبه می شود، و همچنین در صورتی که شما از طریق سایت رسمی شرکت فنی و مهندسی تاسیسات وی آی پی تهران با تعمیر کار آبگرمکن تماس حاصل فرمایید، از تخفیفات ویژه این شرکت بهره مند خواهید شد، فقط کافیست که در زمان برقراری تماس به همکاران ما اعلام نمایید که از طریق سایت شرکت به تعمیرکار سیار مجموعه تاسیسات وی آی پی متصل شده اید.

تعمیرکار آبگرمکن در تهران

تعمیر آبگرمکن توسط تعمیرکار آبگرمکن گاها پیش می آید که مشتریان نگران شخص تعمیرکار آبگرمکن هستند و از اینکه او را نمی شناسند می ترسند که مشکلی برای آنها هنگام تعمیر آبگرمکنشان پیش بیاید، در این رابطه باید به شما اطمینان بدهم که:

تمام تعمیر کاران آبگرمکن ما بطور کامل احراز هویت شده اند و از امین بودن آنان اطمینان حاصل شده است، لذا نگران چیزی نباشید و سرویسکار حرفه ای آبگرمکن خود را پیدا کنید. 

شما می توانید درصورتی که از یکی از سرویسکاران آبگرمکن ما رضایت داشتید نام او را یادداشت کنید تا درصورتی که تعمیرات آبگرمکن بیشتری داشتید دوباره همان سرویسکار را برای شما ارسال کنیم که هم از شخصیت تعمیرکار آبگرمکن اطمینان داشته باشید و هم از قدرت تعمیر آبگرمکن او

هدف نهایی ما جلب رضایت شماست، حال به هر طریقی که شده باشد، درصورتی که در این رابطه پیشنهادی نیز دارید حتما آن را با ما در میان بگذارید.

مشکلات رایج + رفع عیب آبگرمکن دیواری

در زیر مشکلات رایج آبگرمکن را با تمامی جزئیات + تصاویر اختصاصی برای شما تهیه کرده ایم ، امیدواریم با راهنمایی های لازمی که انجام شده بتوانید عیب برند آبگرمکن دیواری خود را پیدا کنید و با ما تماس بگیرید.

سرویس کامل آبگرم کن

سرویس کامل آبگرم کن کاملترین خدمت تعمیر آبگرم کن شرکت تاسیسات VIP است که در زمینه سرویس آبگرم کن ارائه می شود، در این نوع سرویس ابتدا تمام بررسی های لازم بر روی آبگرم کن شما انجام خواهد شد و درصورت نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه موارد با توجه به اولویت شما انجام میشود.در این نوع سرویس فقط هزینه کاری که انجام شده است دریافت می شود.

تعمیر آبگرمکن
روشن نشدن شمعک آبگرمکن

روشن نشدن شمعک آبگرمکن

روشن نشدن شمعک آبگرمکن هم یکی دیگر از مشکلات عدیده‌ای است که معمولاً گریبانگیر بسیاری از مشتریان ما شده است روشن نشدن شمعک می تواند دلایل متعددی داشته باشد

مثلاً گاهی ایراد است واشر دیافراگم آبگرمکن دیواری بوتان است است و گاهی افت فشار گاز اجازه روشن شدن را به شمعک نمی دهد و یا موارد دیگری مثل ایراد در ترموکوبل می تواند از دلایل روشن نشدن شمعک آبگرمکن باشد اگر شما عزیزان با این مشکل مواجه هستید می توانید برای انجام تعمیر آبگرمکن و بررسی دقیق تر مشکل آن با همکاران ما تماس بگیرید.

تنظیم نشدن دمای آبگرمکن

عدم تنظیم شدن دمای آبگرمکن این هم یکی دیگر از مشکلات رایج در آب گرم کن ها می باشد این روزها آبگرمکن ها به دلیل داشتن سنسور حرارتی این قابلیت را دارند که دما را در یک سطح مشخص و تنظیم شده نگه دارند اما گاهی اوقات سنسور دچار خرابی شده و باید تعمیر شود مبدل حرارتی یک بخش دیگر از آبگرمکن است که ایجاد حداقل چند ترک ریز روی آن می تواند عملکرد آن را مختل کند

 در برخی مواقع هم اجسام خارجی داخل محفظه احتراق افتاده و جریان گاز را مسدود میکند و اجازه احتراق کامل را نمی دهند که البته این موارد ذکر شده تنها به دلیل تجربیات همکاران ما در این زمینه است و برای بررسی دقیق تر عدم تنظیم شدن دمای آب آبگرمکن حتماً نیاز به حضور تعمیرکار و تکنسین مربوطه در محل می باشد تا بتواند فرآیند مربوط به تعمیر آبگرمکن را به درستی بررسی کرده و انجام دهد.

تنظیم نشدن دمای آبگرمکن
گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری

گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری

آبگرمکن دیواری بوتان یکی از پر طرفدارترین و پرکاربردترین مدل های آبگرمکن می باشد و اگر سرویس آبگرمکن دیواری بوتان را در زمان مناسب انجام دهید به عنوان مثال هواگیری و یا سرویس کامل آبگرمکن دیواری بوتان به موقع انجام شود دیگر نیازی به تعمیر آبگرمکن و یا خرید قطعات آبگرمکن دیواری بوتان نخواهید داشت.

سوالات متداول در زمینه تعمیر و سرویس آبگرمکن در تهران

گروه تاسیسات vip تهران با سابقه ای 10 ساله یکی از معتبرترین گروه ها است که از پس هرگونه تعمیری بر می آید و میتواند تعمیر فنی پکیج را به خوبی انجام دهد چون تخصصی ترین خدمات تعمیر وسرویس آبگرمکن تهران را در اختیار دارند.

تمامی خدمات تاسیسات وی آی پی تهران ابتدا متخصصین مشکل را پیدا میکنند سپس به رفع آن می پردازند از موارد مهم میتوان به رفع عیب یابی و مشکلات انواع آبگرمکن پرداخت.

با توجه به اینکه وقت و زمان کار برای مشتریان ما مهم است بر این شدیم تا با ارسال تخصصی ترین تیم به درب منزل شما به ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن کنیم ، پس تمامی خدمات تاسیسات vip تهران در محل انجام می شود مگر اینکه نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد که در این صورت به مرکز ارسال خواهد شد.

Call Now Buttonتماس با تعمیرکار